بازدید مدیرعامل ، رئیس و اعضاء هیات مدیره شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران از پروژه فازهای17، 18 و 14 پارس جنوبی

بازدید مدیرعامل ، رئیس و اعضاء هیات مدیره شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران از پروژه فازهای17، 18 و 14 پارس جنوبی

روز چهارشنبه مورخ 1402/12/16 آقای مهندس خاوئی مدیرعامل شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران به همراه رئیس، اعضاء هیات مدیره و مدیران پروژه با حضور در منطقه پارس جنوبی از پالایشگاه فازهای 17، 18و 14پارس جنوبی بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت IPMI در ابتدا مدیرعامل و هیات همراه از تاسیسات موجود در فازهای 17و 18 شامل کمپ مسکونی و انبارکالای فازهای17و 18 (لیدان) بازدید نمودند و همراه با توضیحات لازم از سوی مدیریت پروژه و سایت فازهای 17و 18 ، از نزدیک روند فعالیتهای انجام شده در جابجایی و انتقال کالاهای TIJD و ماشین آلات موجود در لیدان را مشاهده و در خصوص رفع مشکلات موجود در تامین سوخت ، آب و برق مجموعه ها بحث و تبادل نظر نمودند.

در ادامه مدیرعامل و همراهان با حضور در پالایشگاه فاز14 پارس جنوبی بصورت میدانی از مراحل تکمیل ، راه اندازی و بهره برداری واحدهای مختلف این پالایشگاه بازدید کردند.

در پایان این بازدید آقای مهندس خاوئی مدیر عامل شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران با حضور در واحدهای دفتری و دیدار و گفتگو با همکاران بخشهای مختلف ، ضمن ارائه رهنمودهای لازم از کلیه دست اندرکاران این پروژه تقدیر و تشکر نمودند.

 

     روابط عمومی شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران

گالری تصاویر