پیام تبریک مدیریت محترم عامل به مناسبت فرا رسیدن سال نو و راه اندازی پالایشگاه فاز 14 پارس جنوبی

پیام تبریک مدیریت محترم عامل به مناسبت فرا رسیدن سال نو و راه اندازی پالایشگاه فاز 14 پارس جنوبی

 

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

 

همکاران گرامی: در سالی که گذشت کار بزرگی را رقم زدید!

بواسطه تلاشهای خستگی ناپذیر همه شما عزیزان ، امروز سال 1401 را در حالی آغاز می کنیم که راه اندازی اولین ردیف پالایشی فاز 14 که در روز مبعث پیامبر عظیم الشان ( ص ) با ورود گاز ترش آغاز شد ، در واپسین روزهای سال و در روز میلاد با برکت امام عصر ( عج ) به ثمر نشست و به یک دهه انتظار برای تولید از این پالایشگاه خاتمه داد .

شما به واقع شعار سال گذشته را تحقق بخشیدید و موانع متعدد تولید از این پالایشگاه را کنار زدید و اراده و توانمندی مجموعه IPMI را جلوه گر کردید.

از این رو بهار سال 1401 رنگ و عطر متفاوتی از سالهای قبل دارد و همزمانی شکوفایی طبیعت و تولید در پالایشگاه فاز 14 تبریک و تهنیت مضاعفی را می طلبد. به همین مناسبت اینجانب از طرف خود و اعضاء محترم هیئت مدیره شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران فرا رسیدن سال 1401 شمسی را به همکاران محترم  تبریک  و شادباش عرض نموده و از درگاه ایزدمنان سلامتی و سعادتمندی برای همه شما عزیزان  و خانواده محترمتان و همچنین توسعه و پیشرفت شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران در راه خدمت به آرمانهای بلند نظام جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.


                                                                                                          محمدرضا ناصح

                                                                                                         مدیر عامل