امضاء موافقتنامه های همکاری (HOA) بین شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران و سه شرکت ایرانی، چینی و روسی

امضاء موافقتنامه های همکاری (HOA) بین شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران و سه شرکت ایرانی، چینی و روسی

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران بین شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران (IPMI) و کنسرسیومی متشکل از شرکتهای SEDIN چین و پتروکارکیا (PKK) ایران، موافقتنامه همکاری (HOA) امضاء گردید.

بر اساس این موافقتنامه که مهندس حسن نزهت مدیرعامل شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران و نمایندگان شرکتهای SEDIN چین و پتروکارکیا (PKK) ایران به امضاء رساندند طرفین موافقت نمودند در مناقصه پروژه (GTPP) Gas to Polypropylene واقع در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر مشارکت نمایند.

همچنین موافقتنامه همکاری دیگری (HOA) بین مدیر عامل شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران و نماینده شرکت SIBIAYR روسیه برای مشارکت در منطقه پروژه های پالایشگاهی نفت خام امضاءگردید.

امضای موافقتنامه های مورد اشاره، به عنوان یکی از مهم ترین شرایط لازم برای شرکت در مناقصه پروژه پتروشیمی GTPP ماهشهر و مناقصه پروژه های پالایشگاهی نفت خام تلقی می شود که در این موافقتنامه ها مسائلی از قبیل تأمین تکنولوژی تولید و لایسنس، مشارکت در سرمایه گذاری و تأمین مالی پروژه و نیز در صورت امکان تهاتر نفت خام ، انجام خدمات مهندسی پایه و تفصیلی، همکاری در تهیه مطالعات امکان سنجی، همکاری در تأمین تجهیزات، خدمات پیش راه اندازی – راه اندازی، نظارت اجرایی و لزوم محرمانه نگهداشتن اطلاعات مورد تأکید طرفین قرار گرفت.

شایان ذکر است با توجه به امضاء موافقتنامه های مذکور که حاصل ماهها مذاکرات و جلسات مشترک میان مدیران شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران و نمایندگان شرکتهای مورد اشاره می باشد، امید می رود زمینه توسعه و گسترش همکاری های فی مابین را بیش از پیش فراهم نماید و با ایجاد بستری مناسب امکان مشارکت در پروژه های بزرگ کشور برای شرکت IPMI میسر شود.

گالری تصاویر