بازدید معاون محترم وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران از فازهای 18،17 و 14 پارس جنوبی

بازدید معاون محترم وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران از فازهای 18،17 و 14 پارس جنوبی

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران، جناب آقای دکتر عالی معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هیات همراه از فازهای 18،17 و 14 پارس جنوبی بازدید بعمل آوردند.

در ابتدا معاون محترم وزیر صمت و هیات همراه از لیدان 17و18  پارس جنوبی بازدید کردند و آقای سامبرانی رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران توضیحاتی در خصوص باقیمانده متریال و روند انتقال آن به فاز14 ارائه نمودند.

در ادامه از فاز14 پارس جنوبی بازدید بعمل آمد و جناب آقای دکتر عالی ضمن تشکر از کلیه کارکنان، از مدیران شرکت IPMI خواست تا با برنامه ریزی دقیق و تلاش مستمر نسبت به تکمیل فاز14 تا پایان سال آینده اقدام نمایند. ایشان به استفاده از توان داخلی در انجام پروژه های شرکت تاکید کردند.

همچنین رئیس هیئت مدیره شرکتIPMI  ضمن ارائه گزارش از روند اجرای پروژه فاز 14 ، در نشست مسئولین POGC و IPMI که با حضور معاون محترم وزیر صمت تشکیل گردید از همکاری های خوب مجری محترم طرح توسعه فاز14 و همکارانشان تشکر کرد و گفت : با وحدت و انسجامی که بین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و کارکنان وجود دارد از تمامی ظرفیت های شرکت IPMI و پیمانکاران در تحقق برنامه مورد توافق با کارفرما، استفاده خواهد شد.

در ادامه، هیئت مدیره شرکت IPMI ضمن تاکید بر توان داخلی اعلام کردند : سیاست و جهت گیری مدیرعامل و مدیران شرکت استفاده از متخصصان و مهندسان داخلی بوده و به معاون وزیر صمت اطمینان دادند پیرو نهضت داخلی سازی در شرایط تحریم ، تمام توان خود را در جهت تامین کالا و تجهیزات از داخل کشور بکار خواهند بست.

گالری تصاویر