حضور شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران

حضور شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران

در اولین روز بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، رئیس مجلس شورای اسلامی نخستین میهمان این نمایشگاه بود و از غرفه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (IDRO) و شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران (IPMI) بازدید بعمل آورد.
در این بازدید روسای کمیسیون ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، وزیر نفت، معاونان و مدیران ارشد صنعت نفت، رئیس مجلس شورای اسلامی را همراهی می‌کردند.
هدف شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران از حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز، پالایش و‌ پتروشمیی تهران معرفی توانمندی ها و تجلی خودباوری در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی می باشد.

این دوره از نمایشگاه با حضور بیش از ۱۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی در مساحتی بالغ بر ۴۰ هزار متر مربع شامل فضاهای سرپوشیده و فضای باز با جانمایی ۹۰۸ غرفه در ۱۸ سالن اصلی شامل انجمن های سازندگان تجهیزات، صادرکنندگان و تولیدکنندگان، صنایع پایین دستی، صنایع پالایشی، تجهیزات فرآیندی و دیگر بخش ها با مشارکت چشمگیر صد شرکت دانش بنیان و فناور همزمان با استقبال ۴۴ شرکت خارجی یا نمایندگان آنها از کشورهای ایتالیا، اسپانیا ، امارات متحده عربی، کره جنوبی، سوئیس، آلمان ،اوکراین آفریقای جنوبی ،بلژیک ،روسیه ،چین، عراق و آذربایجان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری می باشد.

 

گالری تصاویر