بازدید مدیرعامل محترم شرکت نفت و گاز پارس ازپروژه فاز 14 پارس جنوبی

بازدید مدیرعامل محترم شرکت نفت و گاز پارس ازپروژه فاز 14 پارس جنوبی

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران جناب آقای مهندس مشکین فام مدیرعامل محترم شرکت نفت و گاز پارس در معیت جناب آقای مهندس مسعودی مجری محترم طرح فاز 14 و جناب آقای مهندس بویری مدیرعامل محترم شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران در روز چهارشنبه مورخ 1397/8/30 از مراحل پیشرفت فاز 14 پارس جنوبی بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید مهندس مشکین فام با ابراز خرسندی از پیشرفت فاز 14 گفت: با وجود تحریم های یکجانبه، فاز 14 پارس جنوبی از پیشرفت قابل قبولی برخوردار می باشد.

همچنین مهندس مسعودی با اشاره به پیشرفت 77 درصدی فاز 14 گفت: با روندی که در پیش است پیش بینی می شود تا اواخرسال 1398، فاز 14 پارس  جنوبی وارد مدار تولید شود.

مجری طرح توسعه فاز 14 از این فاز بعنوان ایرانی ترین فازهای پارس جنوبی یاد کرد و گفت: همکاری و تعامل بسیار خوبی در حوزه پیمانکاران درون کنسرسیوم با مدیریت ایدرو و پیمانکاران بیرونی شکل گرفته است که نشانگر بلوغ و تعالی پیمانکاران و سازندگان داخل کشور است.

در پایان این بازدید آخرین وضعیت پیشرفت و ساخت پالایشگاه فاز 14 پارس جنوبی مورد بررسی قرار گرفت و رهنمودهایی جهت عبور از مسیرهای بحرانی توسط مدیرعامل محترم شرکت نفت و گاز پارس ارائه گردید.

گالری تصاویر