هفته دولت گرامی باد

هفته دولت گرامی باد

هفته دولت، احیاء کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان والامقام رجایی و باهنر است. چه شیرین است که نام و خاطره آنان به نام هفته دولت و  روزکارمند گره بخورد و به عنوان یک سرمشق نمونه، پایدار و ماندگار باشد.

کارکنان هر سازمان با ارزش ترین دارائی ها و سرمایه های آن سازمان محسوب می شوند و اگر سازمانی بخواهد به رشد، بالندگی و پویایی روزافزون دست یابد می بایست سرمایه های انسانی، اجتماعی و فکری سازمان را تقویت نماید و این مهم از طریق تکریم روزافزون انگیزه های کارکنان و روزآمد کردن مستمر دانایی و توانایی ایشان به عنوان کسانی که بار اصلی اداره سازمان را به دوش دارند میسر می گردد.

روز کارمند، روز تجلیل از کارکنان شایسته ای است که در راستای گشایش مشکلات زندگی انسان ها، ایجاد آرامش، نیل به خودکفایی و استقلال اقتصادی میهن اسلامی تلاش و مجاهدت می نمایند.

اینجانب از طرف خود و اعضاء هیئت مدیره محترم شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی سخت کوشان عرصه سترگ صنعت کشور بویژه همکاران محترم در بخش های ستادی و عملیاتی تبریک عرض می نمایم و از خداوند قادر متعال برای کلیه همکاران و خانواده های مکرمشان سلامتی، بهروزی و توفیق روزافزون مسئلت دارم.

(حسن بویری – مدیر عامل)