بازدید مدیرعامل محترم شرکت POGC به همراه رئیس و اعضاء هیئت مدیره شرکت IPMI از سایت فاز 14 پارس جنوبی

بازدید مدیرعامل محترم شرکت POGC به همراه رئیس و اعضاء هیئت مدیره شرکت IPMI از سایت فاز 14 پارس جنوبی

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران، روز چهارشنبه مورخ 1398/04/19، مدیرعامل محترم شرکت نفت و گاز پارس به همراه رئیس و اعضاء محترم هیئت مدیره شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران و مدیر محترم کنسرسیوم فاز 14 و مجری محترم طرح از پروژه فاز 14 بازدید بعمل آوردند.

در ابتدای این بازدید، مهندس مشکین فام از کلیه مدیران، کارشناسان و کارگران زحمتکش که با همت و تلاش خستگی ناپذیر خود نسبت به تکمیل و راه اندازی فاز 14 تلاش می کنند تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

در ادامه مهندس سیدحسین طیبی مدیر کنسرسیوم فاز 14 در مورد نقدینگی فاز 14 و پرداختهای انجام شده به پیمانکاران مواردی را  مطرح و یادآوری کردند: با شرکت POMC  قرارداد راه اندازی منعقد و مقدمات حضور پرسنل و تجهیزات آن شرکت جهت راه اندازی ICAPS شروع شده است.

سپس مهندس کسائی زاده رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران در خصوص آخرین وضعیت کالاهای خریداری شده و ساخت آن توسط سازندگان مطالبی را عنوان نمودند.

ایشان همچنین در مورد تأمین نقدینگی کسری دیگر کالاها و اجراء ، مطالبی را بیان و اعلام نمودند که مشروط به ثبات جریان نقدینگی ، پروژه در پایان سال 1399 به پایان خواهد رسید.

در پایان این بازدید مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، ضمن تأکید بر آماده سازی واحدهای پالایشگاهی گفت: اعضاء محترم کنسرسیوم نسبت به آماده سازی واحدهای پالایشگاهی بر اساس اولویت راه اندازی اقدام لازم را بعمل آورند و در مورد واحدهای اولویت دار شامل واحدهای 121 – 122 توصیه هایی را ارائه نمودند.

گالری تصاویر