برگزاری جلسه بازنگری مدیریت با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران

برگزاری جلسه بازنگری مدیریت با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران

پیرو موفقیت شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران در اخذ گواهینامه های شش گانه استانداردهای سیستم مدیریتی ، جلسه بازنگری مدیریت ممیزی همزمان با جلسه شورای مدیران شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد، با هدف شناسایی نقاط قوت، فرصت ها و همچنین رفع عدم‌تطابق‌ها (NCs) و فرصت‌های برای بهبود (OFI)  تشکیل گردید.

امروزه استفاده از طرح‌ها و الگوهای شناخته شده برای پیشبرد اهداف و بهبود مدیریت سازمان، به یک باید بدل شده است. از آنجائیکه شرکت IPMI عمدتاً در زمینه‌ مدیریت مگا پروژه‌های مرتبط با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت می‌نماید، ارتقاء میزان رضایت‌مندی ذی‌نفعان و بویژه کارفرمایان خود را از طریق انطباق فرآیندها با استانداردهای سیستم مدیریتی دنبال و پس از انجام ممیزی‌های خارجی موفق به اخذ گواهی نامه‌های استاندارد به شرح ذیل گردیده است:

در این راستا به منظور تمدید گواهی‌نامه‌های فوق‌الذکر، ممیزی داخلی در مهر ماه 1402 توسط ممیزان داخلی شرکت انجام و یافته‌های ممیزی (نقاط ضعف /  قوت و تهدیدها / فرصت‌ها) بدست آمده  به منظور حصول اطمینان از تداوم و اثربخشی سیستم‌های مدیریتی، در تاریخ 16/10/1402  در جلسه تلفیقی شورای مدیران با بازنگری مدیریت با حضور مدیریت محترم عامل به اطلاع مدیران ارشد سازمان رسید. فرآیند بازنگری مدیریت با هدف سنجش میزان اثربخشی و کارآیی استانداردهای مذکور برگزار می‌شود. خروجی‌ها و پیامدهای ممیزی داخلی، مناسب بودن خط‌مشی‌ها و اطلاعات مدون، نتایج پایش فرآیندها، شرایط محیط کاری فرآیندها، شناسایی مخاطرات و فرصت‌ها، عملکرد مدیریت زیست‌محیطی و ایمنی و بهداشتی سازمان، نظارت عالیه بر اهداف و برنامه‌های تکاملی بوسیله اهداف و اثربخشی اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه، از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه هم‌اندیشی بود.

در پایان، طبق دستورات مدیریت محترم عامل تصمیم گرفته شد تمامی مدیران در اسرع وقت در خصوص رفع کلیه عدم‌ تطابق‌ها (NCs) و فرصت‌های برای بهبود (OFI ) اقدامات لازم صورت پذیرد.